2009-07-24

Frågor och svar om svininfluensan

Har ni semester eller? Är det skönt? Själv jobbar jag i mitt anletes svett*. Hinner absolut inte skriva annat än extremt korta meddelanden på Twitter, Facebook och såna ställen.

Men nu när jag ändå jobbar ska jag passa på och göra reklam för Influensa A (H1N1)-flikenKrisinformation.se. Vi har en FAQ-sida som börjar bli väldigt fyllig. Och de svar man inte hittar där kan man få direkt eller via mail om man ringer 020 20 20 00. Jättebra om ni ringer och ställa kloka och frågvisa frågor! Myndigheterna behöver alla kloka frågor de kan få.

Jag kommer att skriva mer om influensan snart, om mina egna tankar om vaccinet och sånt. Så snart jag hinner.

* Klart jag inte sitter och jobbar i en svettpöl. Det är bara ett uttryck.

Se vad andra skriver om , ,

2 kommentarer:

  1. Har du någon kommentar till att skvalen finns i vaccinet? Finns det några studier på att det är säkert? med tanke på att det anses vara en av orsakerna till gulfwar syndrome.

    SvaraRadera
  2. SE även http://www.svininfluensan.com för info om svininfluensa vaccinet

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...